شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ 3108 0 2

مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری همایش "توسعه خلاقیت و کارآفرینی" با حضور کارآفرینان و اندیشمندان خلاقیت و کارآفرینی در دوم آذرماه در استان البرز خبر داد.

قاسم پور به مهر خبر داد:

همایش "توسعه خلاقیت و کارآفرینی" دوم آذر ماه در البرز برگزار می شود

کرج – خبرگزاری مهر: مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری همایش "توسعه خلاقیت و کارآفرینی" با حضور کارآفرینان و اندیشمندان خلاقیت و کارآفرینی در دوم آذرماه در استان البرز خبر داد.

ابوالحسن قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این همایش را ترویج و توسعه خلاقیت و کارآفرینی و در راستای ارتقای سطح علمی و جایگاه کارآفرینی کشور بیان کرد و اظهار داشت: در کشور ما در بخش کسب و کار، نگاه خلاقانه و کارآفرینی جایگاه چندانی ندارد بنابراین ضرورت دارد کسانی که به مدیریت، توسعه و ایجاد کسب و کار می‌پردازند به توانمندی‌های خلاقانه نیز آگاهی پیدا کنند.
 
وی افزود: خلاقیت نقطه آغاز و مبتکرانه‌ای است که توسط کارآفرین و صاحبان کسب و کارها در جهت تولید محصولات جدید و یا روشهای نوین خدمات در انجام فعالیتهای اقتصادی انجام می شود.
 
مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی البرز خلاقیت را حقیقت محرکی برای ابداع و پیشرفت، و پرسش و پاسخ مبتکرانه تعریف کرد و گفت: خلاقیت در قالب موضوعی از پیش تعیین نشده تعریف می شود که کاربردی شدن در ذاتش نهفته است.
 
قاسم پور با اشاره به زمان برگزاری این همایش اعلام کرد: این همایش در دوم آذرماه جاری در سالن همایش دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی واقع در استان البرز برگزار می‌شود.
 
مدیر سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی البرز گفت: همایش "توسعه خلاقیت و کارآفرینی" به همت جهاد دانشگاهی استان البرز و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه خوارزمی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز مطالعات خلاقیت و کارآفرینی نوین جم و بنیاد بین المللی کارآفرینی اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به مخاطبان این همایش تصریح کرد: کارآفرینان، مربیان کارآفرینی، متقاضیان راه اندازی کسب و کار، دانشجویان همه رشته‌های تحصیلی دانشگاهی و همچنین سازمان‌های مرتبط با خلاقیت و کارآفرینی، همچون: سازمان فنی و حرفه‌ای، مرکز تربیت مربی فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی صنعت، معدن و کشاورزی، اداره خودکفایی و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدرسین کارآفرینی از جمله مخاطبان بالقوه این همایش هستند.
 
قاسم پور برگزاری مسابقه را از دیگر برنامه‌های جانبی در این همایش عنوان کرد و گفت: افراد حاضر در همایش می‌توانند با شرکت در مسابقه‌ای که با موضوع خلاقیت و کارآفرینی توسط بنیاد ملی کارآفرینان در سالن همایش برگزار می‌شود، شرکت کنند.

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
معادله
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
«اصطلاحنامه ریاضیات» منتشر شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
پروفسور کرم زاده: آموزش و پرورش زیر ساخت توسعه و پیشرفت کشور است
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران