شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ 3126 0 3

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور با آریا حلاوتی دیدار کرد.

دیدار نماینده مردم کرمان با دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی

نماینده مردم کرمان و راور در دیدار با دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی گفت: پیشرفت جوانان و نوجوانان ایرانی نشان از خودباوری مردم ایران اسلامی دارد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس جمعه شب با حضور در منزل آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی با بیان اینکه سرمایه کشور فقط نفت نیست، گفت: نیروی انسانی حاضر کشور بزرگترین سرمایه برای نظام مقدس اسلامی است.
 
وی با تقدیر از آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی و خانواده وی، افزود: باعث افتخار است که فرزندان کرمان نام ایران اسلامی را در جهان بلند می کنند و باعث عزت مندی نظام اسلامی می شوند.
 
پورابراهیمی با اشاره به اینکه پیشرفت در هر زمینه ای در کشور امکان پذیر و راه باز است، تصریح کرد: آریا حلاوتی نمونه بارزی است که در همین سرزمین در راه علم افتخار کسب کرده است.
 
وی با بیان اینکه این افتخارات جوانان و نوجوانان کشور نشان از خودباوری مردم ایران اسلامی دارد که عقبه آن خون شهدا و امام راحل است، یادآور شد: اگر کمی به گذشته تامل کنیم به یاد می آوریم که اوایل انقلاب، پزشکان کشور از هندی ها بودند در حالی که امروز بهترین پزشکان دنیا از ایرانیان هستند.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز رویش های انقلاب نیز مسیر عزتمندی کشور را دنبال می کنند، خطاب به والدین حلاوتی و مسئولین آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدل موفقیتی این دانش آموز کرمانی را ترویج دهید تا در سال های آینده شاهد موفقیت های بیشتری از سایر دانش آموزان کرمانی در زمینه های مختلف علمی باشیم.
 
در این دیدار که سید داوود ملکی سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان و علی زنگی آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز حضور داشتند با طرح مشکلاتی از سوی حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی همراه بود که قول پیگیری و مطرح کردن این مشکلات به وزیر آموزش و پرورش از سوی پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی داده شد.
 
آریا حلاوتی در پنجاه و ششمین دوره المپیاد جهانی ریاضی که از سیزدهم تیر سال جاری به مدت ۱۱ روز در شهر جیانگ مای کشور تایلند برگزار شد موفق به کسب مدال طلای جهانی شد.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
ریاضی کتاب‌خوان‌ها بهتر است
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
چگونه ریاضیات را آموزش دهیم؟
انتخاب اصفهان به عنوان شهر هوشمند کشور