شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ 3776 0 3

عضو هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان از ورود دانش آموز 12 ساله نخبه آران و بیدگلی به کلاسهای مبانی ریاضی این دانشگاه خبر داد.

دانش آموز نخبه ریاضی آران و بیدگلی کلاس های دانشگاه را هدایت می کند

عضو هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان از ورود "علی مهدوی فر" دانش آموز 12 ساله نخبه آران و بیدگلی به کلاسهای مبانی ریاضی این دانشگاه خبر داد. دکتر تبریزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پس از کشف استعداد این نخبه ریاضی و برگزاری جلسه مدیر گروه ،معاون آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه با این دانش آموز از طریق طرح مجموعه ای ازسوالات ریاضی، به عنوان فردی با استعداد و علاقه مند شناخته شد.
 
وی افزود: پس از این نشست و با توجه به علاقه این نخبه به درس ریاضی، اجازه راهیابی و زمینه فراگیری درس ریاضی در کلاس های مبانی و ریاضی دانشگاه برای وی فراهم شد. به گفته وی، این دانش آموز نخبه ریاضی آران و بیدگلی از طریق هماهنگی با اساتید از ترم گذشته تاکنون در کلاس ها شرکت دارد.
 
عضو هیات علمی دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان نظرسنجی انجام شده از اساتید برای کیفیت یادگیری و میزان استعداد این دانش آموز در کلاس را یادآورشد و گفت: با این نظر سنجی مشخص شد "علی مهدوی فر" مطالب را به خوبی فرا می گیرد و حتی به حل مسائل تحلیلی و محاسباتی ریاضی می پردازد و درفهم مسائل برای دانشجویان کمک می کند.
 
تبریزی تصریح کرد: "علی مهدوی فر" نخبه ای است که به دلیل علاقه مندی و هوش و استعداد سرشار درکلاس های رشته ریاضی دانشگاه کاشان حضور فعال دارد و همگام و همپای دانشجویان این رشته محاسبات ریاضی را پاسخ می دهد. گفتنی است: "علی مهدوی فر" دانش آموز کاشانی نخبه ریاضی پایه اول راهنمایی طی مراسمی توسط بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه تجلیل و لوح تقدیر و هدیه به وی اعطا شد.
 
علی مهدوی فر که در مدرسه تیزهوشان شهرستان آران و بیدگل تحصیل می کند علاوه بر کتابهای درسی مطالعه آزاد بویژه کتابهای رمان، فیزیک و شیمی را دارد و ریاضی، منطق و فلسفه را از رشته های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه بیان می کند.

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
تشخیص هوش افراد از روی چهره
معادله
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
دومین دوره مسابقات ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو برگزار شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!