شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ 2677 0 1

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین کنفرانس ریاضی کشور گفت: 535 مقاله از معلمان و ریاضی دانان کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد، 80 مقاله برای ارائه شفاهی در این کنفرانس برگزیده شد.

535 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ریاضی کشور ارسال شد

به گزارش دریافتی از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا آذری گفت: همچنین هیئت داوران 200 مقاله را برای ارائه به صورت پوستر در این کنفرانس برگزیده است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: چهاردهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران شانزدهم تا هجدهم شهریور 95 به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس در شیراز برگزار می شود. 

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین کنفرانس ریاضی کشور اظهار کرد: توسعه حرفه ای معلمان ریاضی در تمام مقاطع تحصیلی، آشنایی معلمان ریاضی باجدیدترین شیوه های یادگیری، یاددهی و ارزشیابی درس ریاضی، آشنایی با روش های جدید آموزش به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف برگزاری این کنفرانس است. 

وی ادامه داد: 700 نفر از معلمان ریاضی از همه مقاطع تحصیلی از سراسر کشور به همراه جمعی از استادان دانشگاه ها و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها در این کنفرانس شرکت می کنند. 

رئیس اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی کشور هم با بیان این که شروع فعالیت های ستاد برگزاری همایش از شهریورماه سال 94 بوده است، گفت: برگزار کنندگان این همایش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران هستند و با حمایت و همکاری وزارت آموزش و پرورش، انجمن ریاضی ایران، انجمن آمار ایران و شورای خانه های ریاضی برگزاری این کنفرانس را برعهده دارند.

خلیل شکوریان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بخش علمی این کنفرانس از هشت نفر از استادان رشته ریاضی که آشنا با شیوه های جدید آموزش این رشته هستند برای سخنرانی در این کنفرانس دعوت کرده است. او گفت: سه نفر از این سخنرانان از کشورهای ایتالیا، دانمارک و لبنان هستند و مابقی به کشورمان تعلق دارند. 
منبع
ایرنا
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
معادله
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
«اصطلاحنامه ریاضیات» منتشر شد
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
پروفسور کرم زاده: آموزش و پرورش زیر ساخت توسعه و پیشرفت کشور است
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران