جمعه ۱۳ تیر ۱۴۰۴
چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ 4445 0 2

مدیر دفتر همکاری های روابط بین الملل دانشگاه مازندران: 3 دانشجوی ایرانی در رشته ریاضی در مقطع دکتری در دانشگاه گوانگجو چین پذیرفته شده اند.

پذیرش 3 دانشجوی ایرانی در رشته ریاضی در مقطع دکتری در دانشگاه گوانگجو چین

مدیر دفتر همکاری های روابط بین الملل دانشگاه مازندران اعلام کرد: 3 دانشجوی ایرانی در رشته ریاضی در مقطع دکتری در دانشگاه گوانگجو چین پذیرفته شده اند.به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه مازندران محمود عزیزی با اعلام این خبر افزود: با انجام این مهم که در راستای محقق نمودن اهداف کلان این دفتر با همکاری و همراهی سایر بخش ها و مدیریت های سازمان می باشد، گامی دیگر در جهت اجرایی شدن بندهای تفاهم نامه با دانشگاه گوانگجو چین برداشته شد.

مدیر دفتر همکاری های روابط بین الملل دانشگاه مازندران، مریم اصغری (تحقیق در عملیات)، آرمیتا خرسندی (تحقیق در عملیات) و نجوا امین اکبری (ریاضی فیزیک) را سه دانشجوی پذیرفته شده معرفی کرد و گفت: این سه دانشجو برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته ریاضی به دانشگاه گوانگجو اعزام شدند. این پروژه به صورت همکاری مشترک خواهد بود و استاد مشاور این دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران خواهند بود.
کلمات کلیدی
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تشخیص هوش افراد از روی چهره
زمان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه شریف+شرایط و جدول رشته‌ها
هوشمندسازی خانه با گوی هوشمند نینجا
برپایی جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی در کشور
بزرگترین روبیک دنیا طراحی شد
متولدین کدام ماه‌ها در ریاضی ضعیف‌ترند؟
رتبه‌های ممتاز کنکور در اختیار دختران
یک ایرانی اولین برنده زن معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات
معیارهای شناخت کودکان باهوش در مدارس