شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ 3890 0 1

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل: خانه ریاضیات اردبیل با هدف تربیت و پرورش افرادی که در زمینه تولید علم پیشگام باشند٬ تشکیل شد.

خانه ریاضیات اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره خانه ریاضیات استان اردبیل اظهار داشت: خانه ریاضیات استان اردبیل با هدف ترویج دانش ریاضی و ایجاد بستری مناسب برای آموزش‌های جانبی آن در منطقه، کمک به عمومی‌سازی ریاضی و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با مسائل مختلف علوم ریاضی و نیز گسترش فرهنگ اطلاع‌رسانی و تحقیق گروهی در اردبیل تشکیل می‌شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: تشکیل خانه ریاضی علاوه بر این می‌تواند زمینه برای انجام سایر فعالیت‌های علمی و آموزشی را در جامعه فراهم کند که از این لحاظ دارای ارزش و اهمیت بسیاری بوده و سبب توسعه و تعالی و ترویج فعالیت‌های علمی در استان می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت اساتید دانشگاه‌ها و صاحبنظران در تشکیل خانه ریاضیات، گفت: ما در تشکیل خانه ریاضیات از مشارکت سازنده و موثر اساتید گروه‌های ریاضی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استفاده کرده و یر نظر شورای خانه‌های ریاضیات ایران و با هماهنگی و همکاری استانداری این امر انجام شده است.

عباسی شکوفایی استعدادهای نخبگان در منطقه را از ثمرات تشکیل خانه ریاضیات دانست و تصریح کرد: باید خانه ریاضیات در اردبیل حفظ شده و بیش از گذشته فعالیت‌های آن تقویت شود تا زمینه ساز تحول علمی در اردبیل باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل با تاکید بر وجود پیوست عملی در امور بیان کرد: بدون پشتوانه علمی موفقیت در هیچ کاری مسیر نیست که در این راستا باید از اهالی فن و متخصصان و توانمندی‌ها و تجارب آنها استفاده شده و در راستای پیشبرد بهتر امور این توانمندی ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با قدردانی از همکاری مطلوب شورای شهر و شهرداری اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به طرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف استان اردبیل در زمینه‌های علمی انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با همکاری و مشارکت همه‌جانبه زمینه توسعه این توانمندی‌ها در راستای توسعه علمی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم آورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل هدف خانه ریاضیات را تربیت و پرورش افرادی دانست که در زمینه تولید علم پیشگام باشند و از مسئولان خواست تا در این زمینه و در رسیدن به اهداف علمی و آموزشی خانه ریاضیات اردبیل تلاش و جدیت و همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه حسن نوعی اقدم به عنوان رئیس خانه ریاضیات اردبیل انتخاب شد.
کلمات کلیدی
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
ریاضی کتاب‌خوان‌ها بهتر است
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
چگونه ریاضیات را آموزش دهیم؟
انتخاب اصفهان به عنوان شهر هوشمند کشور