شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ 3581 0 2

استاد بهزاد بهزادی معلم پیشکسوت و پدر ریاضیات استان بوشهر به مناسبت هفته معلم درآیینی در بندر گناوه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

معلم پیشکسوت ریاضیات استان بوشهر تجلیل شد

استاد بهزاد بهزادی معلم پیشکسوت و پدر ریاضیات استان بوشهر به مناسبت هفته معلم درآیینی دربندرگناوه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تجلیل شد. به گزارش ایرنا، این برنامه که به همت هفته نامه صدای بندر و با همکاری تعدادی از دستگاههای اجرایی این شهرستان برگزارشد، از تلاش و زحمات این معلم که 44 سال از عمر خود را برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه اختصاص داد با اهدای لوح تقدیر و جوایز قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
 
فرماندارگناوه دراین آیین گفت: معلم جایگاه و مقام بالایی درجوامع بشری دارد و سخن گفتن درباره این قشر، سخت و دشوار است. عبدالنبی یوسفی افزود: جامعه ما به جایگاه و مقام والای معلمان افتخار می کندو بدست آوردن رتبه های علمی جهانی در سال های اخیر مرهون تلاش و زحمات معلمان گرانقدار است. وی با بیان این که دولت برای حل مسایل ومشکلات معلمان گام های مهم برداشته است، گفت: افزایش 112 درصد اعتبارات سال گذشته آموزش و پرورش از جمله آنها است. 
 
یوسفی از تلاش وزحمات چندین ساله استاد بهزادی از معلمان فرهیخته این شهرستان قدردانی کرد و گفت: نفوذ کلام، تلاش و انگیزه هایی که این استاد ارزشمند در راه تعلیم و تربیت فرزندان نثار کرده جای تجلیل و قدردانی دارد. فرماندار گناوه افزود: هفته نامه صدای بندر علاوه بر پرداختن به مسایل فرهنگی و اطلاع رسانی به جایگاه علمی نیز توجه کرده که از تلاش های مدیر آن قدردانی می شود.
 
استاد بهزاد بهزادی هم گفت: نقش یک معلم تنها به خود مربوط نمی شود بلکه به کل جامعه ارتباط دارد. وی با بیان این که بخشی از دوران آموزگاری خود از دست اندرکاران برپایی این آیین قدردانی کرد. مدیرمسوول هفته نامه صدای بندر گناوه گفت: استاد بهزادی از معلمان نمونه و دلسوزی است که مردمداری، نظم و انضباط و اعتماد به نفس از ویژگی های بارز این چهره ماندگار است.
 
محمدمظفری افزود: استان بوشهر و بندرگناوه با تاریخ هزار ساله خود به خود می بالد که انسان های بزرگی از جمله استاد بهزادی پدر ریاضیات دارد.
 
دراین آیین پیام قدردانی علی بحرینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتیوپی از زحمات استاد بهزاد بهزادی که شاگرد ایشان در سال 1369 بوده، قرائت شد.
 
در این آیین برنامه های متنوعی شامل کلیپ دوران آموزگاری استاد بهزادی، شعرخوانی شاگردان قدیمی و خوانندگی ماهان مقدس زاده اجرا شد. شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
ریاضی کتاب‌خوان‌ها بهتر است
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
انتخاب اصفهان به عنوان شهر هوشمند کشور
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز