شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ 3246 0 2

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین: کارگاه برنامه‌نویسی ویژه مدیران مدارس ابتدایی با هدف کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد مدیران و در راستای هوشمند سازی کلاس‌های درس در قزوین برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش استان قزوین:

کلاس‌های درس مدارس قزوین هوشمند‌سازی می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کارگاه برنامه‌نویسی ویژه مدیران مدارس ابتدایی با هدف کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد مدیران و در راستای هوشمند سازی کلاس‌های درس در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا طاهرخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه برنامه‌نویسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه برنامه‌نویسی ویژه مدیران مدارس ابتدایی با هدف کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد مدیران و در راستای هوشمند سازی کلاس‌های درس در قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مدیران مدارس به ویژه مدارس ابتدایی به سبب اهمیت دوره تحصیلی ابتدایی باید در فرآیند مدیریتی خود برنامه‌ریزی جامع و کامل داشته باشند و در این مسیر امکانات مدرسه و توانایی دانش‌آموزان را مدنظر قرار دهند و با توجه به این عوامل تصمیم‌گیری کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء عملکرد مدیران مدارس ابتدایی می‌توان به اجرای طرح‌های مختلف مانند تقویت مدیریت مدارس، ارائه گواهی صلاحیت اشاره کرد که باید مورد توجه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش قرار بگیرد همچنین در این مسیر برنامه‌ها و طرح‌هایی نیز برای دانش‌آموزان و اولیاء تدوین شده است.

طاهرخانی با اشاره به سیاست‌ها و اهداف تعیین شده در وزارت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: سیاست‌ها و اهداف تعیین شده در وزارت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین به موضوع واحد و مهم کیفیت‌بخشی در تعلیم و تربیت سوق داده می‌شود که این امر نشان از اهمیت جایگاه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در کارگاه آموزشی برنامه‌نویسی عنوان کرد: همه مدیران مدارس ابتدایی باید نسبت به شرکت در این کارگاه آموزشی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که این کارگاه‌ها نقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارد و همه مدیران باید در این کارگاه‌ حضور فعال داشته باشند.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
انتخاب اصفهان به عنوان شهر هوشمند کشور
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
اضطراب عامل عقب ماندن دخترها از پسرها در علم ریاضی
شباهت تالاموس مغز و ترموستات