جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ 5198 1 2

مدیرکل بهزیستی گلستان: طرح جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی (آی مت) برای کودکان 3 تا 6 سال در 229 مهد کودک این استان در سال جاری اجرا می شود.

اجرای طرح جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی در 229 مهد کودک گلستان

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: طرح جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی (آی مت) برای کودکان 3 تا 6 سال در 229 مهد کودک این استان در سال جاری اجرا می شود. بر اساس اعلام بهزیستی استان به ایرنا، رقیه رحمانی در نشستی با مسوولان موسسه عصرطلایی رشد کودکان در گرگان، افزود: اکنون بیش از 9 هزار کودک در 229 مهدکودک با نظارت بهزیستی استان مشغول فراگیری آموزش های مختلف هستند.
 
به گفته وی از این تعداد 6 هزار کودک در 160 مهدکودک شهری و سه هزار کودک دیگر در 69 مهد کودک روستایی استان آموزش های لازم را فرامی گیرند. رحمانی درخصوص اهمیت اجرای این طرح آموزشی افزود: برنامه جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی i-Maths به غنی تر کردن آموزش های کودکان در محیط های آموزشی و بویژه مهدهای کودک کمک شایانی می کند و در این راستا، مربیان مهدهای استان برای اجرا در همایش آموزشی – توجیهی در محل کانون طه گرگان حضور یافتند.

وی اضافه کرد: این طرح تلفیقی از مهارت های ریاضی و سایر مهارت های تجسمی، جسمی – حرکتی و روانشناختی کودکان است و در قالب سه مجموعه قرمز ،سبز و آبی به مدیران و مربیان مهدهای کودک ارایه می شود.

برنامه جهانی i-Maths به معنی I Love Mathematics با شعار 'ریاضیات خلاق و دوست داشتنی' یک برنامه جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی برای کودکان 3 تا 7 سال است.

استان گلستان با یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 
  1. بهاره بهادرعزتی سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ --- ۷:۰۲:۳۶

    سلام
    خوردن با میل و رغبت صبحانه مهمترین دلیل درک ریاضی من بود.شاید هم تنها عامل.من صبح چایی میزاشتم و برای خرید نان تازه به سر کوچه میرفتم.و با میل و اشتها دو لیوان چای شیرین با نون و کره میخوردم.
    عاملِ بی اشتهایی میتونه شامِ زیاد باشه یا ورزش نکردن و یا اضطراب.که من وقتی دانشگاه رفتم از اضطرابِ نرسیدنِ به سرویس اصلا میلِ به صبحانه نداشتم از این رو یا نمیخوردم ویا بی رغبت میخوردم و اینجا بود که بعد از مشکل در فهم متوجه نقش کلیدی صبحانه در فراگیری شدم.
    با تشکر
    عزتی از تهران

    ممنون بابت انتقال تجربه‌تون. همواره برقرار باشید.

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
نوروز ۹۵ مبارک باد
اولین مجله تخصصی ریاضی کشور موفق به کسب نمایه ISI شد
بزرگترین راه حل ارائه شده در جهان ریاضیات!
گزارش تصویری از یکی از مراسم یادبود مریم میرزاخانی در تهران
بازگشت تیم ملی المپیاد ریاضی با ۶ مدال
تاریخچه مفهوم «بی‌نهایت» در حال تدوین است
دانشگاه سمنان عضو حقوقی انجمن ریاضی ایران شد