شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
يکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ 3301 0 2

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از تجهیز ۲ هزار و ۶۱۷ کلاس درس استان به امکانات الکترونیک و هوشمندسازی آن خبر داد.

۲ هزار و ۶۱۷ کلاس درس کردستان هوشمند سازی شده است

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از تجهیز ۲ هزار و ۶۱۷ کلاس درس استان به امکانات الکترونیک و هوشمندسازی آن خبر داد. به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سالار عرفانی نسب، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در آستانه سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان توسعه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی مدارس و تجهیز کلاس های درس به امکانات الکترونیک را از برنامه های اولویت دار استان بر شمرد.

وی ادامه داد: تاکنون 30 درصد مدارس یعنی 927 مدرسه استان هوشمند شده و از کل کلاس های درس استان نیز 2 هزار و 617 کلاس درس به امکانات الکترونیک و هوشمند سازی تجهیز شده اند که حدود 5/22 درصد کلاس های درس را شامل می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر مشارکت سایر دستگاه ها در هوشمند سازی مدارس تاکید کرد و افزود: سال گذشته در اجرای مصوبه هیات دولت تعدادی از ادارات و دستگاه ها نسبت به هوشمند سازی مدارس اقدام کردند که در سال جاری نیز شهرداری سنندج برای گاز سوز کردن و هوشمند سازی 2 مدرسه در سنندج اعلام امادگی کرده است.

عرفانی نسب تصریح کرد: در این راستا آموزش و پرورش از امکانات و ظرفیت دیگر ادارات و دستگاه بهره خواهد گرفت تا برنامه هوشمند سازی در مدارس استان با قوت پیگیری شود و دانش آموزان از این امکانات برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با حضور 268 هزار و 636 دانش آموز کردستانی در استان آغاز می شود، افزود: سال تحصیلی جدید در 13 هزار و 505 کلاس درس و 3 هزار و 200 مدرسه در سطح استان آغاز می شود. وی از برگزاری آیین های ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و برپایی جشن های بازگشایی در سطح مدارس استان خبر داد و با بیان اینکه جشن شکوفه ها و جوانه ها یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان برگزار می شود، اظهار داشت: مراسم بازگشایی استان نیز همزمان با سراسر کشور با حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان اول مهر ماه 92 آغاز و زنگ مهر و مقاومت در کلیه مدارس به مناسبت سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس نواخته می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از آمادگی کامل استان برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: جشن شکوفه ها روز 31 شهریور با حضور بیش از 24 هزار دانش آموزان پایه اول ابتدایی و جش جوانه ها نیز با شرکت بیش از 19 هزار دانش آموزان پایه اول متوسطه دوره اول در مدارس استان با حضور اولیاء گرامی در 31 شهریور ماه 92 برگزار می شود. عرفانی نسب، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از اختصاص مبلغ 1 میلیارد و 275 میلیون تومان سرانه دانش آموزی به مدارس استان خبر داد و خاطر نشان کرد: اولین مرحله سرانه دانش آموزی قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به حساب مدارس استان واریز می شود.
 
وی با بیان اینکه مبلغ اختصاص یافته از سوی وزارت آموزش و پرورش یک میلیارد و 275 میلیون تومان است اظهار داشت: از این مبلغ 668 میلیون تومان به عنوان سرانه آموزشی و 607 میلیون تومان نیز به عنوان سرانه عذایی مدارس شبانه روزی است تا 25 شهریور ماه 92 به حساب مدارس استان واریز خواهد شد.
کلمات کلیدی
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
معادله
«اصطلاحنامه ریاضیات» منتشر شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد