شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ 3629 0 3

معاون پژوهشی، برنامه‌ ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش كهگیلویه و بویر احمد گفت: 10 درصد مدارس این استان تاكنون هوشمند سازی شده است.

10 درصد مدارس كهگیلویه و بویراحمد‌ هوشمند سازی شدند

معاون پژوهشی، برنامه‌ ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش كهگیلویه و بویر احمد گفت: 10 درصد مدارس این استان تاكنون هوشمند سازی شده است. علی دارفرین در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:با توجه به اعتبارات استانی و اعتباراتی كه از سوی وزارت آموزش و پرورش به هوشمند ‌سازی مدارس اختصاص یافت 750 میلیون ریال تجهیزات خریداری و در مدارس كهگیلویه و بویراحمد نصب شد.

وی افزود: بر اساس آیین ‌نامه هر سال 20 درصد از مدارس هوشمند سازی می شوند. دارفرین با بیان اینكه اولیا و مربیان باید از دانش لازم برای استفاده از فناوری های نوین بهره مند شوند اظهار كرد: استفاده از فناوری های جدید نیاز به فرهنگ‌ سازی دارد.
 
وی با تاكید بر اینكه معلمان، مربیان و اولیا دانش‌آموزان باید با مزایای هوشمند سازی مدارس در جامعه و ارتقای دانش علمی دانش آموزان آشنا شوند گفت: برگزاری كلاس ‌های آموزشی برای جامعه هدف انجام می شود. دارفرین لبراز داشت: آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد هزینه سخت ‌افزاری برای هوشمند سازی مدارس را پرداخت و تمام مدارس را به هوشمند سازی تجهیز می ‌كند.

وی افزود: اداره فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با نظارت دقیق بر مدارس هوشمندسازی شده استفاده از تجهیزات توسط معلمان، تهیه نرم ‌افزارهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی جهت بهبود كیفیت علم فناوری در مدارس سراسر كشور برنامه ریزی كرده است.

معاون پژوهش، برنامه ‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر تمام معلمان و مدیران مدارس این اتان دوره‌های آموزش ICDL را سپری و در راستای فناوری نوین كار می كنند. دارفرین مدارس هوشمند را به عنوان مهمترین مولفه‌ های نظام آموزشی خواند و بیان كرد: هوشمند سازی مدارس به منظور یادگیری و بهبود مدیریت نظام ‌مند راه اندازی شده تا دانش‌آموزان سطوح مختلف تحصیلی برای زندگی در عصر ارتباطات آماده شوند.
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
دانشگاه آزاد قزوین قهرمان لیگ روباتهای فوتبالیست اندازه متوسط شد
سه میلیارد ریال برای خانه ریاضیات بوشهر اختصاص یافت
برگزاری همایش ریاضی در زنجان