شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ 3152 0 1

مدیر آموزش و پرورش گناباد با اشاره به اینکه تمامی مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند می‌شوند گفت: هوشمندسازی مدارس در سه سال گذشته انجام شده و اکثر مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند.

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

تمامی مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش گناباد با اشاره به اینکه تمامی مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند می‌شوند گفت: هوشمندسازی مدارس در سه سال گذشته انجام شده و اکثر مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، محمد مهدوی صبح امروز در نخستین جلسه نشست خبری که در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش گناباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار وگرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی اظهار کرد: نگاه به آموزش و پرورش یک نگاه هزینه‌ای است که باید این نگاه نزد عموم مردم جامعه اصلاح شده و تبدیل به یک نگاه سرمایه‌ای شود.

مهدوی گفت: نگاه ویژه خانواده‌ها به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به یک آفت تبدیل شده و این در حالی است که تربیت و پرورش مقدم بر آموزش است که اگر در دانش آموز تقویت شود علمش رشد خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: 17 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس گناباد مشغول به تحصیل هستند و دانش آموز واجب التعلیمی بدون معلم در گناباد وجود ندارد.

وی افزود: هوشمندسازی مدارس در سه سال گذشته انجام شده و اکثر مدارس گناباد مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند.

مدیر آموزش و پرورش گناباد: گفت: مشارکت همه جانبه در تعلیم و تربیت، توجه ویژه به پژوهشگران و محققان و تجلیل از آن‌ها و تمرکززدایی در انجام ماموریت‌ها از جمله پیشنهاداتی این مدیریت در راستای موفقیت است. وی افزود: 67 درصد قبول شدگان در مدارس نمونه و تیزهوشان شهرستان از دانش آموزان مدارس دولتی‌اند.

وی بیان کرد: کمترین جابجایی را در سطح مدیران مدارس داشته‌ایم و حدود چهار درصد از مدیران مدارس فقط یا جابجا شده‌اند و یا به خواسته خود کناره گرفته‌اند و تا آخر مرداد ماه نیز وضعیت مدیران مدارس به طور کامل انجام می‌شود. وی افزود: 13 مشاور در حوزه‌های مختلف پژوهشی، بانوان، علمی، ایثارگران، بسیجیان مدیریت آموزش و پرورش را همکاری و همفکری می‌دهند.

وی گفت: مجتمع‌های آموزشی با نگاه تمرکززدایی ایجاد شده که با بررسی‌های وزارت آموزش و پرورش این مجتمع‌ها استانداردسازی می‌شود.
مهدوی گفت: حدود 17 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس گناباد مشغول به تحصیل هستند و این در حالی است که دغدغه اصلی ما رشد آموزش و پرورش است. مدیر آموزش و پرورش گناباد: افزود: 13 مشاور در حوزه‌های مختلف پژوهشی، بانوان، علمی، ایثارگران، بسیجیان و... مدیریت آموزش و پرورش را همکاری و همفکری می‌دهند.

مهدوی با اشاره به برخی از افتخارات آموزش و پرورش گناباد بیان کرد: کسب رتبه اول کنکور در شش سال متوالی در استان، کسب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات پژوهشی نوجوانان خوارزمی و ریشه کن کردن بیسوادی در این شهرستان از مهم‌ترین افتخارات است.

وی گفت: تعامل اصحاب رسانه جهت پیشبرد اهداف تربیتی وآموزشی مدیریت، تلاش درجهت فراهم نمودن محیط امن ومناسب برای تحصیل دانش آموزان شهرستان و توسعه مشارکت اولیاء نخبگان جهت بهبود فعالیتهای آموزشی وپرورشی، تشکیل مجمع مشاوران مدیریت با هدف مشارکت در سیزده حوزه کاری مدیریت، پیگیری مدارس فرسوده و مستندسازی املاک آموزش و پرورش از دیگر برنامه هاست.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
ریاضی کتاب‌خوان‌ها بهتر است
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
انتخاب اصفهان به عنوان شهر هوشمند کشور
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد