سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ 3944 0 2

برای فروش بهتر باید شاخصه هایی رعایت شود كه یكی از آنها "روانشناسی فروش" كه در برنامه " اندیشه اقتصادی" یكشنبه 7 اردیبهشت ماه این موضوع در "هوش هیجانی" بررسی می شود.

بررسی هوش هیجانی در روانشناسی فروش با برنامه اندیشه اقتصادی

برای فروش بهتر باید شاخصه هایی رعایت شود كه یكی از آنها "روانشناسی فروش" كه در برنامه " اندیشه اقتصادی" یكشنبه 7 اردیبهشت ماه این موضوع در "هوش هیجانی" بررسی می شود.
 
به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، در برنامه اندیشه های اقتصادی یكشنبه 7 اردیبهشت ماه اهمیت "هوش هیجانی" در روانشناسی فروش مورد بررسی قرار می گیرد.

دكتر پرویز درگی در همایش بازاریابی و فروش مطالبی را درباره راه اندازی وبسایت فروش و استفاده از اینترنت به عنوان ابزار فروش ارزان به عنوان یكی از راه های فروش سریع در این برنامه تبیین می شود.
 
بیان ویژگی های" برند" و اعتبار سازمان ها ؛ چگونگی جذب مشتری و ایجاد پایداری هوش هیجانی، اهمیت نوع تبلیغات هدفمند در جامعه از موارد بیان شده در این برنامه است.
 
برنامه اندیشه های اقتصادی به همت گروه اقتصاد ، دانش و پیشرفت ساعت 22:10 به مدت 20 دقیقه برروی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می شود.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

پیام خانواده «مریم میرزاخانی» به دانشگاه شریف
اندازه‌گیری دقیق فعالیت‌های مغز در پردازش‌های عددی با روش نوین
خلق پرتره‌های جذاب با هوش‌مصنوعی
ضریب هوشی نوجوانان در دوران بلوغ تغییر می‌کند
تشخیص هوش افراد از روی چهره
ازدیاد آهن در مغز، خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد
پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت دکتر میرزاخانی
مراسم ترحیم
ورزشکاران خلاق‌ترند