شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ 4479 0 2

آذر کتابی که تاکنون نزدیک به 15 کتاب را در حوزه فعالیت‌های خلاقه نوشته‌، در حال حاضر مشغول طراحی و تالیف «کاربرگ‌های آموزشی» ویژه خردسالان است.

معرفی کتاب: کتاب‌های خلاقیت‌محور برای بچه‌ها

'آذر کتابی' که تاکنون نزدیک به 15 کتاب را در حوزه فعالیت‌های خلاقه نوشته‌، در حال حاضر مشغول طراحی و تالیف «کاربرگ‌های آموزشی» ویژه خردسالان است. به گزارش خبرنگار ایسنا، به گفته نویسنده، «کاربرگ‌های آموزشی» برگ‌هایی هستند که براساس زمینه علایق بچه‌ها به آنان یاری می‌دهند تا تفکر خلاقه را در ذهن خود سامان دهند.
 
پیش‌تر کتاب «بیشتر از بازی» که به 54 فعالیت آموزشی خلاقه می‌پرداخت به قلم این نویسنده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار شده بود. این کتاب مجموعه‌ای از فعالیت‌های ترکیبی قصه و بازی نمایش است که با عکاسی و صفحه‌آرایی عالی خوش‌جام همراه است. 11 کتاب دیگر نیز به قلم این نویسنده به صورت بسته‌های آموزشی با محوریت تفکر خلاقه از سال 88 تاکنون در نشر سرمشق راهی بازار شده‌اند.
 
همچنین مجموعه سه‌جلدی «مهارت‌های علوم»‌ از آثار تازه کتابی است که در همین موسسه انتشاراتی راهی بازار شده است. آذر کتابی که نزدیک 20 سال است در حوزه آموزش تفکر خلاق با بچه‌ها کار می‌کند، دیگر فعالیت خود را سرایش شعر ویژه بزرگسالان عنوان کرد.
 
او به تازگی مجموعه‌ای از شعرهای سپید و به قول خودش آوانگارد را در حال و هوای نوستالژیک سروده است. این اثر هم‌اکنون برای چاپ در اختیار یکی از موسسات انتشاراتی قرار دارد. «امروز، فرداست» و «همه انگشتانم اشاره‌اند» از دیگر مجموعه‌های چاپ‌شده او در این زمینه است. آذر کتابی متولد 1338 و کارشناس تعلیم و تربیت است.
 

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین مطالب امروز

پالیندروم چیست؟
قواعد بخش پذیری بر اعداد  1 تا 20
زندگینامه ریاضیدانان: رویا بهشتی زواره
طنز ریاضی: اثبات 5=2+2
مغز و ساختار مخ
طنز ریاضی: لطیفه های ریاضی!
طنز ریاضی: اثبات 2=1
زندگینامه بزرگان ریاضی: گوتفرید لایب نیتس
پس‌ خبا؛ فن بهسازی حافظه