عنوان کتاب: هوش تجاری موفق (رازهایی برای كاربردی كردن هوش تجاری)
پدیدآورنده: نویسنده: سیندی هوسن/ مترجم: دكترآمنه علاقبندراد
ناشر: ناقوس
328 صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ 1
شابک: 978-964-377-611-4
تاریخ نشر: 1392
قیمت :180000 ریال
موضوع: هوش تجاری؛ داده پردازی هوش تجاری؛ نظامهای اطلاعاتی مدیریت؛ مدیریت تکنولوژی اطلاعات
چکیده:
آنچه دراین كتاب می آموزید: كتاب حاضر توسط انتشارات McGraw-Hill برای اولین بار درسال 2008 انتشاریافته و به عنوان یكی از كاربردی ترین مراجعی است كه تاكنون نگاشته شده و در حوزه هوش تجاری ارائه گردیده است. ازمزیت های بارز این كتاب ارتقای دانش مخاطبین از رویكردهای مدیریتی و بر اساس مفاهیم فنی و كسب و كار بوده است. نویسنده كتاب خانم سیندی هوسن، سال ها به عنوان كارشناس حوزه هوش تجاری در سازمان های مختلف فعالیت و از نزدیك باچالش های پیاده سازی این پروژه ها دست و پنجه نرم كرده است. نگارش ساده و عامیانه كتاب باعث شده است كه مخاطبن مختلف صرف نظر از داشتن مهارت های فنی با مفاهیم هوش تجاری و چالش های پیش و رو در این پروژه ها آشنایی پیدا كنند. گروهایی نظیر:
1- مدیران ارشد؛ رؤسای سازمان ها و بنگاه های اقتصادی؛ مدیران میانی
2- مدیران فناوری اطلاعات
3- مشاوران سازمان ومدیریت
4- مشاوران فناوری اطلاعات
5- كارشناسان ارشد حوزه فناوری اطلاعات، برنامه ریزی و استراتژی
6- برنامه نویسان و طراحان راه حل های سازمانی مبتنی برفناوری اطلاعات.